search

Public relations w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji Sztuka komunikowania się

55,00 zł
Brutto
Public relations w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji Sztuka komunikowania się
Ilość
Publikacja dostępna

978-83-7930-243-7
DIFIN
miękka
2015
268
B5

Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem – za pośrednictwem mediów instytucjonalnych lub też wykorzystując tzw. media własne. Wszystkie zagadnienia omówione zostały z perspektywy modelowych rozwiązań i zilustrowane przykładami realnych kryzysów wraz z ich analizą. W związku z faktem, iż w obecnej praktyce gospodarczej Internet jest środowiskiem potrafiącym generować kryzysy i/lub dystrybuować je w sposób całkowicie niezależny i bez kontroli firmy, duża uwaga została zwrócona właśnie na ten aspekt komunikacji tzw. zapośredniczonej przez komputer.

Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.