search

Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie. Wydanie 2

45,00 zł
Brutto
Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie. Wydanie 2
Ilość
Publikacja dostępna

Gibson Shane
978-83-264-4592-7
Wolters Kluwer S.A.
miękka
2
2013
232
B5
ZARZĄDZANIE i MARKETING
Tytuł oryginału: Guerrilla Social Media Marketing: 100+ Weapons to Grow Your Online Influence, Attract Customers, and Drive Profits

Jay Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson, ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z najnowszymi aplikacjami i narzędziami wykorzystywanymi w mediach społecznościowych, prezentując czytelnikom wzorcowe plany działania, poszczególne etapy ich wdrażania oraz ponad 100 rodzajów broni marketingowej.

Unikając przytłaczających statystyk, branżowego żargonu i akronimów, autorzy przedstawiają szczegółowy plan ataku w mediach społecznościowych. Ich zdecydowana strategia partyzancka pozwala identyfikować niekonwencjonalne okazje na obszarze mediów społecznościowych, angażować klientów, pobudzać do działania i prześcigać swoich konkurentów w generowaniu zysków.

Książka prezentuje m.in.:
-19 taje
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.