Tytuł
oryginału: Guerrilla Social Media Marketing: 100+ Weapons to Grow Your
Online Influence, Attract Customers, and Drive Profits
Jay
Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson,
ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce
ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z najnowszymi aplikacjami i
narzędziami wykorzystywanymi w mediach społecznościowych, prezentując
czytelnikom wzorcowe plany działania, poszczególne etapy ich wdrażania
oraz ponad 100 rodzajów broni marketingowej.
Unikając
przytłaczających statystyk, branżowego żargonu i akronimów, autorzy
przedstawiają szczegółowy plan ataku w mediach społecznościowych. Ich
zdecydowana strategia partyzancka pozwala identyfikować
niekonwencjonalne okazje na obszarze mediów społecznościowych, angażować
klientów, pobudzać do działania i prześcigać swoich konkurentów w
generowaniu zysków.
Książka prezentuje m.in.:
-19 taje