search

Zarządzanie wartością z klientem

79,00 zł
Brutto
Zarządzanie wartością z klientem
Ilość
Publikacja dostępna

978-83-264-1631-6
Wolters Kluwer S.A.
twarda
2012
440
A5
MONOGRAFIE
W książce Zarządzanie wartością z klientem autor dowodzi zasadności tezy, że możliwe jest niwelowanie powiększającego się dystansu między ekonomią a naukami społecznymi, a zwłaszcza między ekonomią a humanistyką.

Autor jest wyrazicielem optymizmu poznawczego, przekonując, że możliwe jest przezwyciężenie występującego powszechnie, rozłącznego traktowania wartości, kiedy to wartość (dla) klienta przeciwstawiana jest wartości (dla) przedsiębiorstwa. Tyleż oryginalna, co prowokacyjnie sformułowana teza osadzona zostaje na trzech fundamentalnych założeniach dotyczących:

  • "godności systemowej" (rzeczywistość jest wielowymiarowa),
  • pełni semantycznej (wartość odsyłająca do klasycznej TRIADY),
  • prymatu ludzkiej podmiotowości (nieodzowność wspomagania antropologicznego nauk społecznych).
Sytuując omawiane kwesti
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.