Zarządzanie wartością z klientem
79,00 zł
Brutto
Zarządzanie wartością z klientem
W książce
Zarządzanie wartością z klientem autor dowodzi zasadności tezy, że
możliwe jest niwelowanie powiększającego się dystansu między ekonomią a
naukami społecznymi, a zwłaszcza między ekonomią a humanistyką.
Autor jest wyrazicielem optymizmu poznawczego, przekonując, że możliwe jest przezwyciężenie występującego powszechnie, rozłącznego traktowania wartości, kiedy to wartość (dla) klienta przeciwstawiana jest wartości (dla) przedsiębiorstwa. Tyleż oryginalna, co prowokacyjnie sformułowana teza osadzona zostaje na trzech fundamentalnych założeniach dotyczących:
- "godności systemowej" (rzeczywistość jest wielowymiarowa),
- pełni semantycznej (wartość odsyłająca do klasycznej TRIADY),
- prymatu ludzkiej podmiotowości (nieodzowność wspomagania antropologicznego nauk społecznych).
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.