Marka, Konsument, Badacz. Spotkania na rynku
49,00 zł
Brutto
Marka, Konsument, Badacz. Spotkania na rynku
W pracy Marka, Konsument, Badacz. Spotkania na rynku omówiono zastosowanie badań marketingowych z perspektywy korzyści, jakie przynoszą one w praktyce marketingowej, a także w tworzeniu strategii firmy i budowaniu przewagi konkurencyjnej produktu. Opracowanie dostarcza niezbędnej wiedzy metodologicznej, która przygotowuje Czytelnika do fachowego wykorzystania wyników badań konsumenckich.
W publikacji Marka, Konsument, Badacz. Spotkania na rynku przedstawiono m.in.:
-przegląd rodzajów badań konsumenckich,
-kryteria wyboru firmy badawczej,
-kryteria oceny poprawności metodologicznej i warsztatowej badań,
-sposoby odczytywania i interpretacji wyników badań konsumenckich.
Adresaci:
Książka Marka, Konsument, Badacz. Spotkania na rynku skierowana jest do drobnych i średnich przedsiębiorców, którzy potrzebują specjalistycznej wiedzy o możliwościach wykorzystania badań konsumenckich do wspierania własnego biznesu. Będzie także przydatna począt
W publikacji Marka, Konsument, Badacz. Spotkania na rynku przedstawiono m.in.:
-przegląd rodzajów badań konsumenckich,
-kryteria wyboru firmy badawczej,
-kryteria oceny poprawności metodologicznej i warsztatowej badań,
-sposoby odczytywania i interpretacji wyników badań konsumenckich.
Adresaci:
Książka Marka, Konsument, Badacz. Spotkania na rynku skierowana jest do drobnych i średnich przedsiębiorców, którzy potrzebują specjalistycznej wiedzy o możliwościach wykorzystania badań konsumenckich do wspierania własnego biznesu. Będzie także przydatna począt
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.