search

Employer branding Budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku Wydanie 2

76,00 zł
Brutto
Employer branding Budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku Wydanie 2
Ilość
Publikacja dostępna

978-83-8092-484-0
Wolters Kluwer S.A.
miękka
2
2016
224
B5
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HR)
Employer branding to stosunkowo nowa, interesująca koncepcja w dziedzinie HR, obejmująca te działania podejmowane przez organizację, które mają na celu budowanie jej wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy, a także wspierają jej strategiczne cele biznesowe. Autor pokazuje, jak wiele firma może zyskać dzięki odpowiedniemu zarządzaniu swoją marką, i udowadnia, że czasem nawet niewielka zmiana, niewymagająca dużych nakładów finansowych, może przynieść zaskakująco dobre rezultaty. Zastosowanie tej koncepcji w praktyce ułatwi organizacjom doskonalenie się, budowanie przewagi konkurencyjnej, zwiększanie zysków oraz osiąganie celów, jakie powinny przyświecać każdemu innowacyjnemu przedsiębiorstwu.

W książce szczegółowo omówiono:
    ideę i kształtowanie się employer brandingu,
    zmiany w podejściu do narzędzi wizerunkowych w świetle ostatnich przemian gospodarczo-ekonomicznych,
    kontekst socjologiczny konce
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.