search

Strategie marketingowe w turystyce

59,00 zł
Brutto
Strategie marketingowe w turystyce
Ilość
Publikacja dostępna

Johann Maria
DIFIN
2009


Maria Johann
ISBN: 978-83-7641-143-9
Data wydania: 2009
Liczba stron/format: 152/B5
Okładka: miękka
Cena: 59.00 zł



Podstawowym celem publikacji jest przedstawienie procesu formułowania strategii marketingowej w przedsiębiorstwach turystycznych oraz wyróżnienie czynników umożliwiających uzyskanie przewagi konkurencyjnej na rynku usług turystycznych. Szczególny nacisk położony został na prezentację zasad tworzenia strategii marketingowej realizowanej przez biura podróży, a istotnym elementem opracowania są przykłady działań marketingowych, które przyczyniły się do osiągnięcia sukcesu analizowanych przedsiębiorstw i umożliwiły im zdobycie znaczącej pozycji na rynku.

W książce wyeksponowane zostały następujące zagadnienia związane z tworzeniem i realizacją strategii marketingowej:

– rola sektora usług turystycznych w gospodarce oraz specyfika strategii marketingowej w przedsiębiorstwie turystycznym,

Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.