search

Bądź czujny. Wydanie 2

61,01 zł
Brutto
Bądź czujny. Wydanie 2
Ilość
Publikacja dostępna

978-83-264-7994-6
Wolters Kluwer S.A.
miękka
2
2015
244
B5
Jak podbić rynek? Konsekwentnie realizować obraną strategię - powie jeden menedżer. Mieć najlepszych ludzi - doda drugi. Kolejny podkreśli, że liczy się technologia. Oczywiście każdy z nich ma trochę racji, ale nie są to rzeczy najważniejsze. Umiejętne reagowanie na niespodziewane sytuacje i zdolność wykorzystywania nadarzających się okazji to właśnie klucz do sukcesu.

Wielu menedżerów nauczyło się żyć w tych niepewnych czasach, po prostu przyjmując, że tak musi być. Czy to właściwa postawa? Nie! Menedżer powinien wiedzieć, jak pozbyć się niepewności i wziąć przyszłość swojej pracy i firmy w swoje ręce.

Przypominasz sobie marki, które jeszcze kilka lat temu były na topie? Po wielu z nich słuch zaginął. Dlaczego? Zarządzający nie umieli reagować na rynkowe zmiany, a najczęściej ich nie dostrzegali. Nie popełniaj tego błędu!

Książka Bądź czujny. Wydanie 2 pomoże Ci pozbyć się niepewności oraz nauczyć się dostrzegać szanse wcześniej niż inni. Jes
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.