search

Marketing terytorialny Miasto i region na rynku Wydanie 5

83,00 zł
Brutto
Marketing terytorialny Miasto i region na rynku Wydanie 5
Ilość
Publikacja dostępna

978-83-264-9535-9
Wolters Kluwer S.A.
miękka
5
2016
548
B5
ZARZĄDZANIE i MARKETING
W książce Marketing terytorialny Miasto i region na rynku Wydanie 5 w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów.

Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowe podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z innymi o dostęp do deficytowych czynników rozwojowych. Dużo uwagi poświęca również zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnętrznych i zewnętrznych.

W piątym wydaniu książki Marketing terytorialny Miasto i region na rynku czytelnik znajdzie omówienie zagadnień dotyczących:
    marketingowej strategii city placement (promocja miasta w filmie),
    koncepcji kreowania i rozpowszechniania i
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.