search

Marketing e-mailowy

69,00 zł
Brutto
Marketing e-mailowy
Ilość
Publikacja dostępna

978-83-264-1194-6
Wolters Kluwer S.A.
miękka
1
2011
244
B5
ZARZĄDZANIE i MARKETING
Tytuł oryginału: The Truth About Email Marketing

Wydatki na kosztowne kampanie na ogół nie mają sensu. Skorzystaj więc z marketingu e-mailowego. Autor niniejszej książki wyjaśnia jego istotą i obala najbardziej szkodliwe mity. Dzięki zastosowaniu marketingu e-mailowego zdobędziesz nowych klientów, podtrzymasz więzi z dotychczasowymi, a wszystko to bez nadwyrężania budżetu firmy.

Autorem tej książki jest Simms Jenkins, dyrektor generalny BrightWave Marketing, firmy świadczącej usługi w zakresie marketingu e-mailowego. Uchodzi za jednego z największych ekspertów w tej branży. Doradza wielu świetnie prosperującym przedsiębiorstwom.

"Bez wzglądu na to, czy jesteś nowicjuszem w dziedzinie marketingu e-mailowego czy starym wyjadaczem, znajdziesz w tej książce ważne informacje i treści pobudzające do myślenia, które będziesz mógł wykorzyst

Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.