search

Prognozowanie w zarządzaniu sprzedażą i finansami przedsiębiorstwa

59,00 zł
Brutto
Prognozowanie w zarządzaniu sprzedażą i finansami przedsiębiorstwa
Ilość
Publikacja dostępna

978-83-264-1477-0
Wolters Kluwer S.A.
miękka
1
2011
380
B5
Prognozowanie, polegające na przewidywaniu przyszłych trendów dotyczących sytuacji przedsiębiorstwa i jego otoczenia, jest dziś niezbędnym elementem budowy strategii firm. W książce przedstawiono szczegółowo metody, które zdaniem autorów mogą znaleźć najszersze zastosowanie w dzisiejszej praktyce gospodarczej, dostarczając niezbędnych informacji na potrzeby decyzji w dziedzinie zarządzania sprzedażą i finansami.

Kompleksowy przegląd podstawowych zagadnień związanych z prognozowaniem obejmuje między innymi:

  • prognozowanie na podstawie prawidłowości retrospektywnych występujących w sprzedaży oraz pomiędzy sprzedażą a innymi zjawiskami - modele formalne I rodzaju,
  • prognozowanie na podstawie prawidłowości prospektywnych - modele formalne II rodzaju oraz modele nieformalne,
  • prognozowanie w zarządzaniu finansami
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.