Marketing na rynku międzynarodowym
49,00 zł
Brutto
Marketing na rynku międzynarodowym
Współczesną gospodarkę charakteryzują ciągle nasilające się procesy internacjonalizacji i globalizacji. Uczestniczą w nich już nie tylko wielkie przedsiębiorstwa, ale także firmy średniej wielkości. W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z prowadzeniem działań marketingowych na rynku międzynarodowym.
Autor wyjaśnia:
* w jaki sposób prowadzone są badania marketingowe rynków zagranicznych,
* jakie metody wykorzystuje się przy wyborze rynku, na którym warto rozpocząć działalność,
* jakimi kryteriami powinny kierować się firmy przy wyborze formy działalności,
* jakie strategie można realizować na rynkach zagranicznych,
* na czym polega strategia marketing mix realizowana w skali międzynarodowej,
* jak należy zorganizować komórkę marketingową przedsiębiorstwa, które nie ogranicza swojej działalności do rynku krajowego.
Opisane w książce strategie wchodzenia na rynki zagraniczne
Autor wyjaśnia:
* w jaki sposób prowadzone są badania marketingowe rynków zagranicznych,
* jakie metody wykorzystuje się przy wyborze rynku, na którym warto rozpocząć działalność,
* jakimi kryteriami powinny kierować się firmy przy wyborze formy działalności,
* jakie strategie można realizować na rynkach zagranicznych,
* na czym polega strategia marketing mix realizowana w skali międzynarodowej,
* jak należy zorganizować komórkę marketingową przedsiębiorstwa, które nie ogranicza swojej działalności do rynku krajowego.
Opisane w książce strategie wchodzenia na rynki zagraniczne
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.