search

Marketing na rynku międzynarodowym

49,00 zł
Brutto
Marketing na rynku międzynarodowym
Ilość
Publikacja dostępna

978-83-7526-653-5
Wolters Kluwer S.A.
miękka
2
2009
280
B5
AKADEMICKA / biznes i finanse
Współczesną gospodarkę charakteryzują ciągle nasilające się procesy internacjonalizacji i globalizacji. Uczestniczą w nich już nie tylko wielkie przedsiębiorstwa, ale także firmy średniej wielkości. W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z prowadzeniem działań marketingowych na rynku międzynarodowym.

Autor wyjaśnia:

* w jaki sposób prowadzone są badania marketingowe rynków zagranicznych,
* jakie metody wykorzystuje się przy wyborze rynku, na którym warto rozpocząć działalność,
* jakimi kryteriami powinny kierować się firmy przy wyborze formy działalności,
* jakie strategie można realizować na rynkach zagranicznych,
* na czym polega strategia marketing mix realizowana w skali międzynarodowej,
* jak należy zorganizować komórkę marketingową przedsiębiorstwa, które nie ogranicza swojej działalności do rynku krajowego.

Opisane w książce strategie wchodzenia na rynki zagraniczne
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.