search

Marketing w agroturystyce. Ujęcie segmentacyjne

49,00 zł
Brutto
Marketing w agroturystyce. Ujęcie segmentacyjne
Ilość
Publikacja dostępna

978-83-7641-754-7
DIFIN
miękka
2013
272
B5
Z recenzji prof. nadzw. dr hab. Małgorzaty Duczkowskiej-Piaseckiej:

Książka Marketing w agroturystyce. Ujęcie segmentacyjne wprowadza do literatury rzadko spotykany punkt widzenia na agroturystykę, a jednocześnie taki, o którym w dzisiejszych czasach – a także w sytuacji polskiego rolnictwa – należy mówić i pisać. Mianowicie autorka postrzega i prezentuje agroturystykę jako formę biznesu i przymierza treści z dziedziny zarządzania marketingowego właściwego biznesowi do gospodarstw rolnych. Jest to cenny punkt widzenia, gdyż pozwala unaocznić, że gospodarstwa rolne to małe przedsiębiorstwa i różnicowanie działalności jest pomysłem na zarabianie pieniędzy w każdym biznesie, także w rolnictwie. Książką zainteresują się ci, którzy poszukują nowości z dziedziny agroturystyki, jak i ci, którzy chcą posiąść nową wiedzę na temat marketingu, a zwłaszcza segmentacji rynku i marketingu segmentacyjnego. Książka zawiera receptę dla polskiego biznesu agrotury
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.