Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce
59,00 zł
Brutto
Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce
Książka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowań marketingu. Ma na celu ułatwienie menedżerom odpowiadającym za działania marketingowe podejmowania decyzji w zgodzie z uregulowaniami prawnymi, środowiskowymi oraz etyką, co w konsekwencji powinno prowadzić do wzrostu zaufania do marketingu jako koncepcji działania przedsiębiorstw i poprawy jego społecznego wizerunku. Menedżerowie muszą bowiem nie tylko wykazywać zainteresowanie osiąganiem celów rynkowych, ale także szanować interesy konsumentów, przestrzegać reguł uczciwej konkurencji na rynku i poczuwać się do odpowiedzialności za środowisko naturalne.
W publikacji tej omówiono m.in. uregulowania dotyczące:
bezpieczeństwa produktów i odpowiedzialności za ich wadliwość,
potwierdzania zgodności wyrobów ze standardami za pomocą znaków jakości,
bezpieczeństwa opakowań produktów dla konsumentów i środowiska naturalnego,
możli
W publikacji tej omówiono m.in. uregulowania dotyczące:
bezpieczeństwa produktów i odpowiedzialności za ich wadliwość,
potwierdzania zgodności wyrobów ze standardami za pomocą znaków jakości,
bezpieczeństwa opakowań produktów dla konsumentów i środowiska naturalnego,
możli
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.