search

Budowanie marki miasta Koncepcje, warunki, modele

84,00 zł
Brutto
Budowanie marki miasta Koncepcje, warunki, modele
Ilość
Publikacja dostępna

Glińska Ewa
978-83-264-9434-5
Wolters Kluwer S.A.
twarda
1
2016
352
A5
Monografie ekonomiczne
Stan prawny: 2 listopada 2015 r.

Publikacja jest nowatorską próbą opracowania teoretycznych podstaw budowania marki miasta w polskiej literaturze przedmiotu ze szczególnym uwzględnieniem elementów formułowania jej tożsamości. Autorka wyjaśnia w niej prawidłowości dotyczące wyboru wyróżników tożsamości miejskiej wykorzystywanych przez samorządy w procesie zarządzania marką terytorialną, a także wskazuje rekomendacje co do usprawnień i wprowadzania innowacji w tym zakresie funkcjonowania samorządów miast.

Książka powinna zainteresować osoby zajmujące się teorią i praktyką budowania marek miast, gdyż pozwoli im:

    lepiej zrozumieć obecny etap rozwoju idei marki, umożliwiający jej adaptację do zarządzania jednostkami terytorialnymi, w tym w szczególności gminami miejskimi,
    zapoznać się z teoretycznymi źródłami i inspiracjami brandingu miejsca,
    znaleźć cechy wyróżnia
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.