search

Liderzy innowacyjności. Wydanie 2

49,00 zł
Brutto
Liderzy innowacyjności. Wydanie 2
Ilość
Publikacja dostępna

978-83-264-3390-0
Wolters Kluwer S.A.
miękka
2
2014
368
B5
ZARZĄDZANIE i MARKETING
Ciągłe zmiany rynkowe wymagają od firm, aby stale szukały nowych rozwiązań i metod wyróżnienia się wśród konkurencji. Kluczem do sukcesu w dynamicznie rozwijającym się świecie biznesu jest innowacyjność.

Autor książki sięga zarówno do zasobu autentycznych doświadczeń biznesowych, jak i do wyników badań empirycznych. Opisuje specyfikę różnych form przywództwa, które sprzyjają rozwojowi innowacyjności i pomagają utrzymać ją na wysokim poziomie. Ta książka pomoże zwiększyć innowacyjność Twojej firmy. Dowiesz się, jak: rozpoznawać w pracownikach liderów innowacyjności, stworzyć odpowiednie warunki umożliwiające powstawanie oddolnych inicjatyw, rozróżniać cztery rodzaje strategii działań proinnowacyjnych i zrozumieć odmienne wymogi, jakie każda z nich niesie dla przywództwa, ocenić zasoby innowacyjne Twojej firmy i stworzyć środowisko odpowiednie do rozwoju liderów innowacyjności.

"W swojej przełomowej pracy Jean-Philippe Deschamps dostarcza błyskotliwych
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.