search

Marketing medialny

59,00 zł
Brutto
Marketing medialny
Ilość
Publikacja dostępna

978-83-7641-236-8
DIFIN
miękka
2010
256
B5
Marketing medialny (MM) to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz większą popularność. Jego obecność zauważalna jest nie tylko na polu medialnym, ale również politycznym, społecznym i edukacyjnym. Jako przedmiot akademicki lub temat polemik dziennikarskich – do dzisiaj nie doczekał się dogłębnej analizy naukowej, która nadawałaby mu teoretyczne ramy definicyjne i klasyfikujące. Niniejszy podręcznik jest więc odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku zarówno w kontekście teoretycznym, jak i praktycznym. Autorka, wyjaśniając pojęcie MM, sięga po dziesiątki przykładów z rynku medialnego, co sprawia, że książka staje się fascynującą podróżą w świat środków masowego przekazu, analizowanych poprzez pryzmat produktu, dystrybucji, ceny oraz promocji medialnej.

Z recenzji prof. dr hab. Janusza W. Adamowskiego:

Warto podkreślić, że samo pojęcie „marketing medialny” stanowi ważne zagadnienie badawcze, w
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.