search

Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności

59,00 zł
Brutto
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności
Ilość
Publikacja dostępna

978-83-264-3865-3
Wolters Kluwer S.A.
twarda
1
2012
248
B5
ZARZĄDZANIE i MARKETING
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano również przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i rezultaty badań ankietowych prowadzonych przez autorów w dużych polskich przedsiębiorstwach.

W książce szczegółowo omówiono:

  • cechy aliansów marketingowych, ich rodzaje i przyczyny rozwoju,
  • zarządzanie aliansami marketingowymi - wraz z analizą ich skuteczności i efektywności oraz koncepcją aliansu jako projektu,
  • tworzenie sojuszy marek, multipartnerskie programy lojalnościowe, licencjonowanie i franczyzę, współczesne porozumienia sp
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.