Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności
59,00 zł
Brutto
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności
Książka
jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się
ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono
tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w
celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano
również przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i rezultaty
badań ankietowych prowadzonych przez autorów w dużych polskich
przedsiębiorstwach.
W książce szczegółowo omówiono:
- cechy aliansów marketingowych, ich rodzaje i przyczyny rozwoju,
- zarządzanie aliansami marketingowymi - wraz z analizą ich skuteczności i efektywności oraz koncepcją aliansu jako projektu,
- tworzenie sojuszy marek, multipartnerskie programy lojalnościowe, licencjonowanie i franczyzę, współczesne porozumienia sp
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.