search

Przedsiębiorczość społeczna. Teoria i praktyka

69,00 zł
Brutto
Przedsiębiorczość społeczna. Teoria i praktyka
Ilość
Publikacja dostępna

978-83-264-0746-8
Wolters Kluwer S.A.
miękka
1
2012
280
B5
Tytuł oryginału: Social Entrepreneurship: Theory and Practice

Zwykle zakładamy, że duże zmiany wymagają dużych inwestycji. Są jednak sytuacje, w których systemowe i trwałe zmiany na wielką skalę są wprowadzane przez jednostki początkowo niemające żadnych środków oprócz własnej pasji, kreatywności i przedsiębiorczego sposobu myślenia - można powiedzieć, że w jakiś sposób uzyskują coś z niczego. Jednostki te nazywane są przedsiębiorcami społecznymi, a książka przedstawia specyficzną "magię" ich podejścia.

Jest coś intrygującego w przedsiębiorcach społecznych, którzy zwykle koncentrują się na rozwiązywaniu najbardziej palących i - z pozoru - nierozwiązywalnych problemów społecznych. I robią to z sukcesem - nie tylko wprowadzają innowacyjne metody, ale także zmieniają nastawienie ludzi i
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.