Foresight w turystyce. Bariery wykorzystania i rozwoju
49,00 zł
Brutto
Foresight w turystyce. Bariery wykorzystania i rozwoju
Pierwsza polska publikacja zawierająca syntetyczny opis foresightu w sektorze usług turystycznych
– począwszy od definicji i istoty, poprzez stosowane metody i uwarunkowania,
aż do organizacji, realizacji i ewaluacji projektów.
Dwa pierwsze rozdziały mają charakter wprowadzający w problematykę foresightu oraz możliwości wykorzystania go w turystyce. Rozdział trzeci koncentruje się na problematyce współpracy sieciowej między podmiotami rynku turystycznego, zaś czwarty na kulturze organizacyjnej przedsiębiorstwa turystycznego oraz tworzeniu kultury myślenia o przyszłości, warunkującej realizację foresightu. Rozdział piąty dotyczy planowania strategicznego i roli interesariuszy w rozwoju przedsiębiorstw turystycznych. Dwa ostatnie rozdziały mają charakter empiryczny i zostały poświęcone badaniu małopolskich firm turystycznych – zakresu, form i intensywności ich wsp
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.