Lojalność pracownicza. Od diagnozy typów lojalności pracowników do Zarządzania Relacjami z Pracownikami (Employee Relationship M
59,00 zł
Brutto
Lojalność pracownicza. Od diagnozy typów lojalności pracowników do Zarządzania Relacjami z Pracownikami (Employee Relationship Management)
Autorzy prezentowanej książki dokonali uporządkowania i
wzbogacenia wiedzy dotyczącej (typów) lojalności pracownika i jej
uwarunkowań, motywów oraz mechanizmów wewnętrznych, a także metod jej
pomiaru w oparciu o analizę stopnia przydatności wiedzy z zakresu
lojalności konsumenckiej. W książce omówiono ekonomiczno-prawne, a także
psychologiczne i społeczno-kulturowe korelaty lojalności pracowniczej, a
także jej powiązania z pracoholizmem oraz percepcją czasu przez
pracobiorców. Autorzy opisali sposoby diagnozy typów lojalności,
formułowania strategii lojalności pracowniczej oraz przekładania jej na
operacyjny szczebel zarządzania.
prof. dr hab. Marta Juchnowicz:
Recenzowana
książka stanowi niezwykle wartościową pozycję na polskim rynku
wydawniczym. Jest to praktycznie jedyna książka prezentująca w sposób
kompleksowy zagadnienia lojalności pracowników.
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.