search

Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych. Wydanie 2

68,00 zł
Brutto
Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych. Wydanie 2
Ilość
Publikacja dostępna

978-83-264-3379-5
Wolters Kluwer S.A.
miękka
2
2014
276
B5
ZARZĄDZANIE i MARKETING
Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodzić się w przyjaźń. Znajomi na wagę złota to dobrze napisana instrukcja, jak poprowadzić skuteczną kampanię w mediach społecznościowych. To przewodnik pełen podpowiedzi, tricków oraz inspirujących studiów przypadku.

Dzięki tej książce dowiesz się, jak:
-nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami i włączyć się do ich rozmów,
-zmienić stronę internetową firmy w mocną podstawę kampanii w mediach społecznościowych,
-promować markę i/lub produkty oraz radzić sobie z najbardziej nieprzyjaznymi internetowymi komentarzami na ich temat,
-śledzić rozwój kampanii w sieci i monitorować rozmowy na temat firmy.

Dziś, gdy filmiki w sieci przyciągają miliony widzów, a wpisy na Twitterze śledzą tysiące znajomych, marketing w mediach społecznościowych powinien sta
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.