search

Biznes a ochrona konkurencji. Wydanie 2

65,00 zł
Brutto
Biznes a ochrona konkurencji. Wydanie 2
Ilość
Publikacja dostępna

978-83-264-3787-8
Wolters Kluwer S.A.
miękka z tworzywa
2
2012
232
B5
W książce omówiono biznesowe skutki regulacji w dziedzinie prawa konkurencji. Zaprezentowano najnowszy stan prawny i faktyczny w zakresie percepcji i stosowania prawa konkurencji. Czytelnicy znajdą tu odpowiedzi na wiele ważnych pytań, m.in.:

  • Jak rozwijać biznes, aby nie popaść w konflikt z prawem konkurencji?
  • Jak budować przewagę konkurencyjną firmy, aby nie spotkać się z zarzutem nadużywania dominującej pozycji na rynku?
  • Jakie zapisy porozumień, konieczne z biznesowego punktu widzenia, nie będą sprzeczne z prawem konkurencji?
  • Jakie warunki muszą zostać spełnione, aby pożądana fuzja lub przejęcie nie spotkały się z negatywną opinią organu antymonopolowego?
Drugie wydanie publikacji zostało uzupełnione o antymonopolową analizę rekomendacji marketingowych Ph. Kotlera. Autorka szcze
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.