Pomiar rentowności inwestycji marketingowych
79,00 zł
Brutto
Pomiar rentowności inwestycji marketingowych
Choć zwrot z inwestycji marketingowych jest dziś jednym z najważniejszych wskaźników umożliwiających określenie, jak efektywnie firma wykorzystuje swoje zasoby, niewiele organizacji potrafi mądrze zarządzać swoim budżetem marketingowym. Ta książka uczy, jak wykorzystać pomiar zwrotu z inwestycji marketingowych do oceny słuszności strategicznych decyzji marketingowych oraz jak maksymalizować zysk z każdej złotówki zainwestowanej w programy marketingowe. Opisano w niej sprawdzone sposoby dokładnego pomiaru rentowności inwestycji w różne kampanie marketingowe oraz wskazano możliwości wykorzystania wyników tych pomiarów do polepszenia wyników finansowych całej organizacji.
Omówiono w niej również:
- zarządzanie rentownością klientów,
- wyznaczanie progu zwrotu z inwestycji marketingowych,
- standaryzowanie formuły zwrotu z inwestycji marketingowych,
- strategie ścieżki klienta (Customer PathingTM),
- pomiar rentowności marketingu masowego,
-
Omówiono w niej również:
- zarządzanie rentownością klientów,
- wyznaczanie progu zwrotu z inwestycji marketingowych,
- standaryzowanie formuły zwrotu z inwestycji marketingowych,
- strategie ścieżki klienta (Customer PathingTM),
- pomiar rentowności marketingu masowego,
-
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.