Zarządzanie rozwojem małych i średnich przedsiębiorstw
71,00 zł
Brutto
Zarządzanie rozwojem małych i średnich przedsiębiorstw
Publikacja prezentuje podstawowe modele i metody zarządzania rozwojem mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw oraz instrumenty umożliwiające podwyższenie poziomu strategicznej działalności tej grupy przedsiębiorstw.
W opracowaniu podjęto dyskusję nad różnymi wariantami i metodami
zarządzania oraz przedstawiono przykłady rozwiązań, które pokazują
możliwości strategicznego rozwoju firm z sektora MŚP.
Główne obszary tematyczne to:
-
analiza różnych kierunków oraz uwarunkowań rozwoju firm z sektora MŚP -
kontekst strategiczny ich rozwoju w świetle badań empirycznych, rola
pozytywnego potencjału organizacji, sposoby pokonywania oporów w
procesie zmian,
- metody i techniki zarządzania, które powinny być
stosowane w procesie rozwoju mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw,
analiza przeżywalności firm oraz zarządzania progowego, identyfi
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.