search

Zarządzanie marketingiem w kancelarii prawniczej

109,00 zł
Brutto
Zarządzanie marketingiem w kancelarii prawniczej
Ilość
Publikacja dostępna

978-83-8107-517-6
miękka
364
B5

Marketing w kancelarii prawnej

Książka Zarządzanie marketingiem w kancelarii prawniczej omawia pojęcia marketingowe z uwzględnieniem specyfiki usług prawniczych. Autor Andrzej Kłosowski układa wiedzę marketingową niezbędną do zrozumienia tych wyjątkowych procesów rynkowych, w obliczu których stoi kancelaria prawna, a dzięki połączeniu zainteresowań naukowych z praktyką umiejętnie wiąże wiedzę teoretyczną ze specyfiką działań biznesowych. Autor w szczególności prezentuje w książce specyfikę usług prawniczych, opisuje otoczenie rynkowe kancelarii prawnej, analizuje zachowania klientów w kontekście marketingu strategicznego i operacyjnego. Kwestie marketingu prawniczego zostały przedstawione w przystępnej dla prawników formie, a ich zrozumienie ułatwiają liczne ilustracje, wykresy oraz  tabele.

Internetowa Księgarnia Prawnicza www.ksiegarnia-wrzeszcz.pl poleca książkę Zarządzanie marketingiem w kancelarii prawniczej
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.