Reklama, promocja, informowanie o sponsorowaniu napojów alkoholowych
89,00 zł
Brutto
Reklama, promocja, informowanie o sponsorowaniu napojów alkoholowych
Książka jest komentarzem do kilku przepisów ustawy alkoholowej i ustawy medialnej, w szczególności dotyczących zagadnienia reklamy, promocji i informowania o sponsorowaniu napojów alkoholowych i pierwszą tak pełną analizą tego zagadnienia w polskim piśmiennictwie prawniczym. Celem jej jest ułatwienie producentom oraz dystrybutorom napojów alkoholowych,
a także mediom, z drugiej zaś strony jednostkom samorządu
terytorialnego i organom ochrony prawnej poruszania się po
obowiązujących w dziedzinie reklamy, promocji i informowania o
sponsorowaniu napojów alkoholowych zawiłych przepisach prawa
administracyjnego.
Lektura książki ma stanowić również dla czytelnika zachętę do ogólniejszej refleksji nad zagadnieniem obecności alkoholu w życiu społecznym oraz założeniami, celami i instrumentami polityki państwa w tej dzied
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.