search

Reklama, promocja, informowanie o sponsorowaniu napojów alkoholowych

89,00 zł
Brutto
Reklama, promocja, informowanie o sponsorowaniu napojów alkoholowych
Ilość
Publikacja dostępna

978-83-255-3083-9
C.H. Beck
2011
240
Prawo dla firm
Książka jest komentarzem do kilku przepisów ustawy alkoholowej i ustawy medialnej, w szczególności dotyczących zagadnienia reklamy, promocji i informowania o sponsorowaniu napojów alkoholowych i pierwszą tak pełną analizą tego zagadnienia w polskim piśmiennictwie prawniczym. Celem jej jest ułatwienie producentom oraz dystrybutorom napojów alkoholowych, a także mediom, z drugiej zaś strony jednostkom samorządu terytorialnego i organom ochrony prawnej poruszania się po obowiązujących w dziedzinie reklamy, promocji i informowania o sponsorowaniu napojów alkoholowych zawiłych przepisach prawa administracyjnego.

Lektura książki ma stanowić również dla czytelnika zachętę do ogólniejszej refleksji nad zagadnieniem obecności alkoholu w życiu społecznym oraz założeniami, celami i instrumentami polityki państwa w tej dzied

Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.