search

Markowa obsługa klientów. Nowe źródło przewagi nad konkurencją. Wydanie 2

45,00 zł
Brutto
Markowa obsługa klientów. Nowe źródło przewagi nad konkurencją. Wydanie 2
Ilość
Publikacja dostępna

978-83-264-3176-0
Wolters Kluwer S.A.
miękka
2
2014
236
B5
SPRZEDAŻ, OBSŁUGA KLIENTA
Książka Markowa obsługa klientów wyjaśnia, jak to się dzieje, że wśród setek marek jedne budzą pozytywne skojarzenia, a inne pozostają obojętne. Janelle Brlow i Paul Stewart wnikliwie omawiają architekturę marki, wskazując zarówno jawne, jak i ukryte aspekty sprzedaży, na przykład przekazywaną klientowi przez sprzedawcę wiarę w wartość produktu lub usługi. Odpowiadają przy tym na pytania:
-Jak obsługę klienta zmienić w markową obsługę klienta?
-Jak świadomość marki wpływa na doświadczenie obsługi?
-Jak zwiększyć sympatię klientów do marki?
-Czym, poza cechami produktu, przyciągnąć klientów?

Autorzy proponują zestaw praktycznych ćwiczeń ułatwiających zastosowanie zasad markowej obsługi klienta w konkretnej firmie. Przytaczają też przykłady znanych światowych marek oraz przedstawiają sylwetki osób odpowiedzialnych za ich sukces.
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.