search

Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych Wydanie 2

53,00 zł
Brutto
Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych Wydanie 2
Ilość
Publikacja dostępna

Mruk Henryk
978-83-264-7983-0
Wolters Kluwer S.A.
miękka
2
2009
180
A5
Poradniki ABC
Publikacja przedstawia problematykę skutecznego zarządzania marketingowego różnorodnymi placówkami medycznymi. W książce podano liczne przykłady ilustrujące zasady tworzenia i wdrażania planu marketingowego, sposoby analizy otoczenia, zasady budowania skutecznej strategii rozwoju, budowania marki placówki medycznej oraz profesjonalnej obsługi pacjentów.

Opracowanie może być pomocne w rozwiązywaniu konkretnych problemów, np. związanych z lokalizacją placówki oraz potrzebami obsługiwanego segmentu pacjentów. Ponadto w publikacji zawarto rozważania na temat uwarunkowań zachowań pacjentów (m.in. zagadnienia z zakresu neuronauki), a także tworzenia oraz wdrażania wartości dla pacjenta.

Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla właścicieli podmiotów medycznych, osób zarządzających placówkami medycznymi oraz pracowników tych placówek, a także podmiotów współpracujących z placówkami medycznymi (dostawców sprzętu, leków, usług). Będzie pomocna studentom
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.