search

Słownik terminologii marketingowej angielsko-polski, polsko-angielski

99,00 zł
Brutto
Słownik terminologii marketingowej angielsko-polski, polsko-angielski
Ilość
Publikacja dostępna

C.H. Beck
2007
Księgarnia poleca:

Słownik terminologii marketingowej angielsko-polski, polsko-angielski Dictionary of Marketing Terms



Autor: Roman Kozierkiewicz
rok: 2007, stron : 438
cena: 99 zł



Dictionary of Marketing Terms provides more that 20000 entries covering planning and executing the marketing conceptions, pricing, promotion and distribution of ideas, goods and services, communication channels and consumer behavior as well as general business terms. This Dictionary is indispensable both for small business owners and managers of large corporations, sales managers, marketing and production professionals, business students, media analysts and consumers seeking an inside understanding of marketing.


Angielsko-polski i polsko-angielski Słownik terminologii marketingowej zawiera ponad 20000 haseł obejmujących m.in. planowanie i realizację koncepcji marketingowych, ustalenie cen, promocję, dystrybu
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.