search

Sprawna obsługa klienta w urzędzie. Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach zawodowych

105,00 zł
Brutto
Sprawna obsługa klienta w urzędzie. Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach zawodowych
Ilość
Publikacja dostępna

978-83-62723-42-3
PRESSCOM
twarda
2012
256
Biblioteka Administracja Publiczna
Jak kształtować w sobie pozytywne nastawienie do klientów urzędu?
Co robić, żeby budować atmosferę współpracy i profesjonalne relacje?
W jaki sposób reagować na skargi?
Na co zwracać uwagę, komunikując się z klientem za pośrednictwem pism i poczty elektronicznej?

W książce Sprawna obsługa klienta w urzędzie. Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach zawodowych zawarte zostały odpowiedzi na te i inne pytania, które pojawiają sie w codziennej pracy każdego urzędnika.

Sukces w obsłudze klienta w urzędzie zależy w olbrzymim stopniu od systematycznej pracy nad własnymi postawami. Niniejsza publikacja obejmuje zestaw wartościowych narzędzi motywujących, które pozwalają skuteczniej oddziaływać na klientów i sprawiają, ze praca jest bardziej wydajna. Autorka omawia zagadnienia budowania relacji w urzędzie i usprawniania komunikacji wewnętrznej. Opisuje procesy standaryzacji obsługi i radzi, jak efektywnie zarządzać zespołem.

Książkę Sprawna o
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.