Reklama produktów leczniczych
63,00 zł
Brutto
Reklama produktów leczniczych
Od uchwalenia w dniu 6
września 2001 r. ustawy - Prawo farmaceutyczne Główny Inspektor
Farmaceutyczny wydał kilkaset decyzji dotyczących zgodności bądź
niezgodności z prawem reklam produktów leczniczych. Znajomość powyższego
orzecznictwa umożliwia skuteczne i efektywne prowadzenie reklamy tych
produktów, przy użyciu legalnych, a jednocześnie optymalnych
marketingowe form i treści. Przedstawiona publikacja stanowi kompendium
wiedzy z tej dziedziny - jej podstawą nie są bowiem teoretyczne wywody
na temat możliwych interpretacji przepisów prawa, ale dogłębna analiza
treści decyzji administracyjnych. Decyzje dotyczące reklamy w wielu
przypadkach są publikowane w Biuletynie Informacji Publicznej. Jednakże,
na potrzeby przygotowania niniejszego opracowania, autorzy uzyskali
dostęp również do decyzji dotychczas nieopublikowanych. Dzięki temu
zawiera ono unikalną wiedzę i pozwala poznać praktyczne aspekty wykładni
przepisów prawa dokonywanej pr
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.