search

Prawo do wizerunku i jego komercjalizacja

69,00 zł
Brutto
Prawo do wizerunku i jego komercjalizacja
Ilość
Publikacja dostępna

Wolters Kluwer S.A.
2008


Wydanie 1
Autorzy: Justyna Balcarczyk
Seria: MONOGRAFIE
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska - OFICYNA , 2009
Stan prawny: 1.05.2008 r.
cena: 69,00 zł
Oprawa: oprawa twarda , Format: A5 , s. 396



Stan prawny na 1.05.2008 r.

Niniejsza monografia stanowi próbę całościowego omówienia zarówno problematyki wizerunku jako przedmiotu ochrony, jak i zagadnienia jego komercjalizacji. Autorka w sposób usystematyzowany przedstawiła zjawisko nabierania przez dobra osobiste wartości majątkowej, a także konsekwencje tego procesu. W związku z tym, że tradycyjnie dobra osobiste są definiowane jako niemajątkowe indywidualne wartości związane z życiem wewnętrznym jednostki ludzkiej, konieczne było podjęcie próby redefinicji dóbr osobistych jako przedmiotu ochrony w celu adaptacji dotychczasowych tez i mechanizmów dotyczących dóbr osobistych w klasycznym znaczeniu do ich postaci skomercjalizowanej. Aby przedstawić szersze spektrum z
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.