search

Promocja w Internecie. Narzędzia, zarządzanie, praktyka

120,00 zł
Brutto
Promocja w Internecie. Narzędzia, zarządzanie, praktyka
Ilość
Publikacja dostępna

83-74264-50-1
ODDK
miękka klejona
2007
186
B5
Swobodne poruszanie się w wirtualnym świecie i doskonała znajomość możliwości, szans, a także zagrożeń, jakie niesie ze sobą Internet w obszarze promocji to obecnie bardzo ważne i pożądane umiejętności dobrego marketera.

Jeśli zatem chcesz:

- optymalnie przygotować internetową witrynę firmową i fachowo nią zarządzać,
- właściwie stosować reklamę w Internecie,
- zrozumieć istotę promocji wykorzystującej wyszukiwarki internetowe,
- kreować wizerunek on-line oraz poznać środki promocji uzupełniającej,
- mierzyć efektywność i skuteczność działań promocyjnych on-line,

Możesz o tym wszystkim przeczytać w książce, dzięki której dodatkowo poznasz:

- zasady projektowania oraz sposoby wykorzystania systemów ekstranetowych oraz intranetowych (aby skutecznie kształtować relacje z partnerami zewnętrznymi oraz pracownikami),
- podstawowe założenia badań marketingowych realizowanych w Internecie,
- modele budowania programów l
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.