Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie. Poradnik dobrych praktyk
72,00 zł
Brutto
Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie. Poradnik dobrych praktyk
Zadowoleni klienci urzędów w istotny sposób wpływają na kształtowanie się pozytywnej opinii o funkcjonowaniu danego urzędu. Dlatego tak ważne jest ciągłe doskonalenie umiejętności urzędników w zakresie obsługi klientów.W Poradniku m.in.:
· Techniki i etapy obsługi klienta
· Zasady profesjonalnego zachowania
· Jak postępować z „trudnym” klientem
· Praktyczne podpowiedzi, przydatne techniki w radzeniu sobie w sytuacjach konfliktowych
· Specyfika formy kontaktu przez telefon, jak obsługiwać klienta, schematy rozmów, przykłady, praktyczne uwagi
· testy i kwestionariusze – autodiagnoza umiejętności z interpretacją wyników.
Poradnik przeznaczony dla wszystkich pracowników obsługujących klientów w urzędach pracy, izbach skarbowych, urzędach miast i gmin itd.
Jacek Jędrzejczak – Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego na kierunku Zarządzanie i Marketing. Praktyk z wie
· Techniki i etapy obsługi klienta
· Zasady profesjonalnego zachowania
· Jak postępować z „trudnym” klientem
· Praktyczne podpowiedzi, przydatne techniki w radzeniu sobie w sytuacjach konfliktowych
· Specyfika formy kontaktu przez telefon, jak obsługiwać klienta, schematy rozmów, przykłady, praktyczne uwagi
· testy i kwestionariusze – autodiagnoza umiejętności z interpretacją wyników.
Poradnik przeznaczony dla wszystkich pracowników obsługujących klientów w urzędach pracy, izbach skarbowych, urzędach miast i gmin itd.
Jacek Jędrzejczak – Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego na kierunku Zarządzanie i Marketing. Praktyk z wie
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.