Produkt turystyki medycznej
49,00 zł
Brutto
Produkt turystyki medycznej
W ciągu zaledwie kilkunastu lat turystyka medyczna stała się znaczącym ekonomicznie przedsięwzięciem, w które zaangażowane są firmy turystyczne, farmaceutyczne i przede wszystkim prywatne szpitale oraz kliniki medyczne w wielu regionach świata. Ekspansja medycznych destynacji, firm pośredniczących w turystyce medycznej, książek, stron, for internetowych, blogów, czasopism, miesięczników tylko w ostatniej dekadzie spowodowała, iż turystykę medyczną zaczęto określać fenomenem XXI wieku.
Książka Produkt turystyki medycznej stanowi kompendium wiedzy z zakresu turystyki medycznej w Polsce i na świecie, ze szczególnym uwzględnieniem kreowania produktu dla tego typu turystyki. Autor omówił determinanty popytu i podaży na rynku turystyki medycznej, opisał nowe trendy oraz ich wpływ i konsekwencje dla rynku turystycznego.
W kolejnych rozdziałach przedstawiono zagadnienia dotyczące produktu turystycznego w ujęciu strukturalnym. Zdefiniowano, następnie w formie
Książka Produkt turystyki medycznej stanowi kompendium wiedzy z zakresu turystyki medycznej w Polsce i na świecie, ze szczególnym uwzględnieniem kreowania produktu dla tego typu turystyki. Autor omówił determinanty popytu i podaży na rynku turystyki medycznej, opisał nowe trendy oraz ich wpływ i konsekwencje dla rynku turystycznego.
W kolejnych rozdziałach przedstawiono zagadnienia dotyczące produktu turystycznego w ujęciu strukturalnym. Zdefiniowano, następnie w formie
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.