search

Funkcjonowanie psychospołeczne przyszłych pedagogów resocjalizacyjnych Diagnoza weryfikacyjna programu zajęć fakultatywnych

38,00 zł
Brutto
Funkcjonowanie psychospołeczne przyszłych pedagogów resocjalizacyjnych Diagnoza weryfikacyjna programu zajęć fakultatywnych
Ilość
Publikacja dostępna

978-83-7930-942-9
DIFIN
miękka
2015
172
B5
Zaprezentowana w publikacji autorska propozycja zajęć fakultatywnych dla studentów pedagogiki resocjalizacyjnej dotyczy przede wszystkim rozwijania ich empatii, postawy egzystencjalnej „być”, przejawiającej się otwartością na drugiego człowieka i odpowiedzialnością za niego, umiejętności radzenia sobie ze złością swoją i innych w różnych sytuacjach społecznych oraz uwrażliwiania ich na obowiązujące normy moralne i ich przestrzeganie.

Publikacja skierowana jest do psychologów i pedagogów na co dzień pracujących z osobami niedostosowanymi społecznie, studentów oraz do kadry naukowo-dydaktycznej, która każdego dnia kształci przyszłych pedagogów. Zaproponowany program ma na celu wzbogacenie tych istniejących już na poziomie kształcenia akademickiego o treści umożliwiające przyszłym pracownikom jeszcze sprawniejsze realizowanie planów zawodowych.
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.