Dysfunkcjonalne zachowania pracowników
45,00 zł
Brutto
Dysfunkcjonalne zachowania pracowników
Dlaczego pracownicy działają na szkodę pracodawcy?
Dlaczego kradną, dokonują aktów sabotażu, wandalizmu, prześladują
współpracowników, wrogo i cynicznie odnoszą się do klientów, świadczą
pracę niskiej jakości? Przedmiotem zainteresowania niniejszej publikacji
są właśnie tego rodzaju zachowania, określane mianem dysfunkcjonalnych,
i czynniki, które sprzyjają ich występowaniu. Rzadko kiedy te
zachowania wynikają wyłącznie z tego, że firmie trafiło się „złe ziarno”
w postaci jednostek o określonych cechach. Ich czynniki osobowościowe
nabierają znaczenia dopiero w połączeniu z warunkami, jakie stworzono
zatrudnionym, sposobem w jaki postrzega się ich i traktuje.
Paradoksalnie więc, często organizacja przyczynia się do występowania
rozmaitych zachowań i zjawisk niepożądanych dla niej, sprzecznych z jej
celami lub wręcz uniemożliwiających ich realizację. Celem niniejszej
publikacji jest prezentacja ustaleń definicyjnych odnośnie opi
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.